Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Надсилання замовлень кожного дня з понеділка по п'ятницю. Відправка посилок здійснюється за передоплатою та післяплатою.
Способи оплати
- Оплата можлива з післяплатою при сумі замовлення від 150 грн
Способи доставки
- Нова пошта
Відправки кожен будній день ( субота та неділя – відправки не здійснюються)
Якщо замовлення оформлене та оплачене до 14:00 – відправка день у день, після 14:00 на наступний день.
Післяплата – мінімальне замовлення 150 грн.
При повній оплаті – мінімального замовлення немає.
Зберігання посилки у відділенні 7 днів!
- Укрпошта
Відправки кожен будній день ( субота та неділя – відправки не здійснюються)
Якщо замовлення оформлене та оплачене до 14:00 – відправка день у день, після 14:00 на наступний день.
Післяплата – мінімальне замовлення 150 грн.
При повній оплаті – мінімального замовлення немає.
- Магазини Rozetka
Відправки кожен будній день ( субота та неділя – відправки не здійснюються)
Прийом замовлень для відправки "день у день" до 14:00
Тільки Пром-оплата – мінімальне замовлення 400 грн.
Зберігання посилки у точці видачі 10 днів.
Терміни доставки 3-6 днів!
Способи оплати
- Пром-оплата
Онлайн оплата від Prom.ua ( комісія за переказ 1% від суми вашого замовлення + 5 грн)
- Післяплата
Мінімальна сума замовлення 150 грн.
- Оплата на рахунок ПриватБанк
Оплата здійснюється на розрахунковий рахунок ФОП ( комісія 3 грн – незалежно від суми)
- Оплата на рахунок Моно
Додаткова інформація про доставку та оплату
1. Після оформлення Вами замовлення через наш сайт менеджер зв'яжеться з вами на протязі 20 хвилин для уточнення всіх деталей.
2. Якщо ми не можемо додзвонитися, а також немає Viber – замовлення скасовується з причини неможливості зв’язатись з клієнтом.
3. Бронювання товарів за замовленням для оплати становить 3 дні , якщо оплата не проведена, то замовлення скасовується.
4. Якщо Вам не зручно приймати виклики, будь ласка зазначайте в коментарях альтернативний вид зв’язку (Viber, Telegram)
5. Якщо дані замовника відрізняються від даних отримувача, будь ласка вказуйте правильний номер телефону для зв’язку у коментарях до замовлення.
6. Якщо замовлення оформлено поза робочий час, то обробка замовлення здійснюється на наступний робочий день.
7. Просимо НЕ оплачувати замовлення поки з вами не зв’яжеться наш менеджер.
8. Наш інтернет магазин не встановлює тарифи на перевезення Новою Поштою. Оператори можуть самостійно редагувати вагу/об’єм відправки, що спричинює непорозуміння між клієнтом і магазином. Радимо вирішувати спірні питання що до вартості відправлень безпосередньо з оператором у відділені Нової Пошти під час отримання.
Умови повернення/обміну товару
- Умови повернення/обміну
Якщо товар не підійшов – повернення здійснюється за рахунок клієнта.
Довідправка товару або заміна помилкового – здійснюється за рахунок магазину.
Поверненню підлягає товар, який не був у використанні!
У разі отримання товару з заводським браком – повернення коштів.
Не приймаються претензії щодо цілісності замовлення, якщо огляд проводився за межами поштового відділення!
- Терміни повернення/обміну
Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості)
- Порядок дій
Зі сторони клієнта: телефонний зв’язок з нашим менеджером або письмово в Viber з бажанням зробити обмін/повернення. Повідомлення причини з додаванням фото/відео.
З нашої сторони: фіксування даної заявки з повідомленням даних для подальшої відправки замовлення. Після надходження на наше поштове відділення та перевірка на цілісність – повернення коштів протягом дня.